Śniadania w Zakopanem

Co zjeść na śniadanie w Zakopanem ?

Co zjeść na śniadanie w Zakopanem? Polecamy Schronisko Krupówki i michę zdrowia!

Zakopane to jedno z najpiękniejszych i najpopularniejszych miejsc w Polsce, które przyciąga turystów przez cały rok. Nie ma się co dziwić, bo to prawdziwy raj dla miłośników gór, przyrody i kultury. Zakopane to także raj dla smakoszy, którzy mogą tu skosztować wielu pysznych i oryginalnych potraw z Podhala.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz zjeść drugie śniadanie w Zakopanem, to nie możesz pominąć Schroniska Krupówki. To urokliwe i przytulne miejsce, położone na słynnej ulicy Krupówki, która jest sercem Zakopanego.

Zacznijmy jednak od początku, drugie śniadanie to posiłek, który często pomijamy lub zastępujemy niezdrowymi przekąskami. A to błąd, ponieważ drugie śniadanie ma wiele zalet dla naszego organizmu.

Drugie śniadanie to lekki i zdrowy posiłek, który powinien być spożywany około 2-3 godzin po pierwszym śniadaniu. Jego celem jest uzupełnienie zapasów energii i składników odżywczych, które zużywamy w ciągu dnia. 

Zdrowie, witalność i uroda 

Drugie śniadanie zapobiega spadkom cukru we krwi, które mogą prowadzić do uczucia głodu, zmęczenia, drażliwości i podjadania. To posiłek, który pomaga też utrzymać prawidłową wagę, ponieważ reguluje metabolizm i zapewnia długotrwałe uczucie sytości. Co ważne, drugie śniadanie jest szczególnie istotne dla osób pracujących umysłowo lub uczących się, ponieważ wspomaga koncentrację, pamięć i kreatywność.

Co Schronisko Krupówki proponuje na drugie śniadanie? Micha zdrowia to idealna propozycja dla osób, które potrzebują dużo energii i siły.

Co zjeść na śniadanie w Schronisku Krupówki

Polecamy michę zdrowia z kaszą quinoa, warzywami, czerwoną fasolą, kiełkami, orzechami włoskimi i awokado. To lekka i wegetariańska propozycja nie tylko dla osób dbających o linię, bogata w błonnik, witaminy i składniki mineralne, które wspomagają trawienie i odporność.  Czy wiesz, że kasza quinoa jest też źródłem białka roślinnego, które jest łatwo przyswajalne i nie obciąża żołądka. Z kolei orzechy włoskie i awokado dodają tłuszczów nienasyconych, które obniżają cholesterol i zapobiegają chorobom serca.

Masz ochotę na  sałatkę?  Schroniskowa sałatka z kurczakiem z ogniska to bardziej sycąca i mięsna wersja śniadania bogatego w białko, które buduje mięśnie i kości.

Sałatka z grillowanym oscypkiem to regionalna i serowa wersja drugiego śniadania — czy warto ją spróbować? Jak najbardziej- POLECAMY!

Z przyczyn technicznych
Schronisko Krupówki NIECZYNNE
Zamknięte do odwołania!